
Over mij
Mijn naam is Kathy van den Boom en ik ben huisarts sinds 2005. In de afgelopen twintig jaar heb ik enorm veel geleerd van collega’s en patiënten en die kennis wil ik graag delen. Mijn werk als praktiserend huisarts zou ik voor geen goud willen missen, maar ik prijs mij gelukkig dat ik sinds 2018 ook les mag geven aan de huisartsopleiding AmsterdamUmc. Het is mooi en leerzaam om enthousiaste jonge dokters op te leiden en te begeleiden in mijn prachtige vak.
Ik als coach
Als coach komen mijn liefde voor patiëntenzorg en mijn passie voor het delen van kennis samen. Iedereen heeft zijn eigen vragen en dilemma’s. In 2022 ben ik gestart met de NHG kaderopleiding Supervisie en Coaching. Daar heb ik veel over mijzelf geleerd en in gesprekken met andere deelnemers zag ik dat iedereen op zijn eigen manier behoefte heeft aan een klankbord met compassie. Dankzij deze gedegen opleiding beschik ik over de handvatten om mensen ook goed te kunnen begeleiden als begeleidingskundige, supervisor en coach.

Anderen over mij
Uit evaluaties van mensen die ik heb begeleid komt naar voren dat zij mij waarderen als een goede teamspeler die een positieve sfeer creëert, met een open blik naar de wereld en een groot relativeringsvermogen koppelt aan een stevige dosis humor.
contactgegevens:
