Compassie voor jezelf
Compassie voor jezelf, daar begint het. Dit betekent dat je jezelf accepteert en respecteert om wie je bent.
Compassie voor een ander
Compassie voor de ander gaat om het vermogen om anderen te behandelen zoals jezelf behandeld wilt worden. Dat je begrip en vriendelijkheid biedt aan anderen als ze andere keuzes maken of tegenslagen ondervinden, in plaats van hen te veroordelen.
Coachen met resultaat
Uit evaluaties van mensen die ik heb begeleid, komt naar voren dat zij mij waarderen als een goede teamspeler die een positieve sfeer creëert, die met een open blik naar de wereld kijkt en een groot relativeringsvermogen koppelt aan een stevige dosis humor.
Over Mij
Wie ben ik?
Mijn naam is Kathy van den Boom en ik ben huisarts sinds 2005. In de afgelopen twintig jaar heb ik enorm veel geleerd van collega’s en patiënten en die kennis wil ik graag delen.
Ontdek mijn diensten

Individuele coaching
Coachen is leren anders kijken, je bewust te worden van hoe jij de dingen doet door aandacht erkenning en ruimte voor je eigen denkprocessen. Het helpt je uit je oude . . . .

Begeleide intervisie
Intervisie is een manier van leren waarbij casuïstiek wordt ingebracht aan de hand van een geschreven inbreng: een verbatim, of een gevalsbeschrijving. In groepjes . . . .

Supervisie
Bij supervisie gaat het om een persoonlijke wens om jezelf te ontwikkelen op professioneel gebied. Het kan bijvoorbeeld gaan om herstel van werkplezier, meer . . . .
Reviews

Sanne van Stolk
December 2024:
”Al na 3 sessies had ik een baan in het onderwijs, zoals op mijn wensenlijst stond. De huiswerkopdrachten van Kathy waren precies de duwtjes die ik nodig had. Aandachtig en praktisch als Kathy is, nam ze twijfels weg en zette mij tot actie.
Ook in mijn andere werk in de huisartspraktijk begreep zij mijn gedrag en gevoelens en gaf mij concrete handvatten in wat ik kan doen en mag vragen/eisen. Dat was namelijk meer dan ik dacht en deed, maar ik wist niet hoe en wat.
Haar speelse technieken en methodieken maakten het coachingstraject inzichtgevend en positief. Met veel tevredenheid heb ik afgerond en kan ik verder”

Mariska van Doesterling
Mei 2025:
“Bij Kathy heb ik het afgelopen jaar supervisie gevolgd in een klein groepje. De supervisie vond ik erg fijn. Kathy maakte de supervisie o.a. interactief door bij een ingebrachte casus aan de anderen te vragen hoe een bepaald onderwerp/dilemma voor de anderen was, of zij hier ook wel eens tegen aan liepen of hoe zij hiermee om gingen. Het was leerzaam om de verschillende casussen met verschillende technieken en oefeningen uit te pluizen. Er werd veel humor gebruikt en de sfeer in de groep was prettig, waardoor het mogelijk was om alles te bespreken en je kwetsbaar op te stellen. Hierdoor heb ik veel geleerd en ander gedrag uit kunnen proberen. De supervisie met Kathy heeft mij veel geholpen in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling.”

Corine van Noord-Sturm
October 2025
”Het afgelopen jaar heb ik samen met een aantal collega’s van andere praktijken begeleide intervisie voor doktersassistenten gevolgd bij Kathy. Voor ons allemaal was dit nieuw! We hadden er zin in maar ook een beetje
spannend en ontdekken wat en hoe het zou zijn. Kathy heeft ons verschillende intervisiemethoden geleerd en daar hebben wij uiteraard mee geoefend. Om de beurt namen wij een casus mee uit onze praktijk en bespraken dat met elkaar.
Kathy zorgde voor een veilige sfeer en alles kon besproken worden.
Waardevol, leerzaam en herkenbaar om op deze manier met collega
doktersassistenten samen te zijn en van elkaar te leren.”
Contactgegevens:
